Benvido

Grupo Pamares S.L. é unha empresa líder na área de comprensivo, Limpeza e Mantemento Edificio con anterior 30 Anos de experiencia mercado. Ofrecemos servicios de limpieza en diferentes localidades de Madrid, así como el mantenimiento de comunidades en Madrid y servicios integrales, como conserjería o cuidado de instalaciones.

Desde o inicio, cumprir fielmente nosa meta fundamental: o satisfacción nosos clientes. Isto é conseguir grazas ao profesionalidade e bo servizo a partir de un equipo de profesionais cualificados. También aportamos el uso de las mejores marcas en maquinaria y productos y por los avances tecnológicos de los que disponemos.

Pamares Grupo atende a todos os requisitos do convenio colectivo do sector e foi premiado co Medalla de prestixio e calidade para a súa carreira.

grupo de servizo Pamares,,es,grupo de servizo Pamares,,es,grupo de servizo Pamares,,es,grupo de servizo Pamares,,es,grupo de servizo Pamares,,es,grupo de servizo Pamares,,es,grupo de servizo Pamares,,es,grupo de servizo Pamares,,es

Dentro das nosas áreas de actividade, Somos especializados en: